Älypuhelimia joiden näytöissä on auki Kaluste Marsalkan verkkokauppa.

Kaluste Marsalkka – Myynnin modernisointi Shopifyn avulla

Kaluste Marsalkka on vuonna 2005 perustettu huonekalu- ja sisustusliike. Tunnetun perheyrityksen toiminnan perustana ovat laatu ja palvelu. Valikoimasta löytyy tarkoin valikoituja laadukkaita, pitkäikäisiä sekä hyvän muotoilun omaavia tuotteita. Kaluste Marsalkan kivijalkamyymälä tunnetaan yhtenä Suomen viihtyisimmistä myymälöistä ja yritys onkin valittu Vuoden Huonekaluliikkeeksi 2016.  

Sisäiset prosessit sekä arjen hallinta haluttiin uudistaa ja automatisoida mahdollisimman kattavasti. Toiminnallisuuksia ja prosesseja tärkeämpänä yritys piti kuitenkin sitä, että uusittu verkkokauppa-alusta mahdollistaisi myynnin kasvun sekä liiketoiminnan skaalautuvuuden. Olemassa oleva asiantuntijuus ja laadukas tuotevalikoima haluttiin tuoda modernilla tavalla verkkoon sekä sosiaalisen median myyntikanaville. 

Tutustuimme aluksi kattavasti Kaluste Marsalkan nykyisiin myynnin prosesseihin, järjestelmien rooleihin sekä heidän asiakkaidensa toiveisiin. Kokonaisymmärryksen saavutettuamme loimme uudet automatisoidummat toiminnallisuudet Shopify-ekosysteemin sisälle. Keskityimme toiminnan suunnittelussa erityisesti siihen, että asiakkaat saisivat haluamissaan kanavissa mahdollisimman henkilökohtaista palvelua ja myyjät saisivat mahdollisimman monipuoliset myynnin työkalut toimintansa tueksi. 

  

Services

Tech partners

Älypuhelimella auki Kaluste Marsalkka verkkosivut.
Kaluste Marsalkan verkkosivut auki mobiililaitteella, Vitra EAMES LOUNGE nojatuoli.
Brancoy toimitusjohtaja Samuli Ala-Kasari mustassa hupparissa.

Asiantuntija apunasi