Lähtökohdat
Aitokaluste toi kotimaan markkinoille uuden Pilvi-malliston vuoden 2021 loppupuolella.
Aikaisemmista tuotelanseerauksista poiketen Pilvi-sohvalle haluttiin luoda näyttävä tuotebrändi ja kohdentaa lanseeraus suoraan halutulle kohderyhmälle. Lisäksi perinteikäs yritys halusi selkeyttää liiketoimintaansa ja erottautua uudella tavalla kilpailulla alalla..

Toteutus
Aloitimme yhteistyön yhteisillä työpajoilla, joissa syvennyimme asiakkaan tarina
an, liiketoimintaan, loppuasiakkaisiin, arvoihin sekä erottuvuustekijöihin. Laadukas ja kotimainen tuote sekä raudanluja alan ammattitaito eivät korostuneet toivotulla tavalla yrityksen ulkoisessa viestinnässä. Tämän seurauksena kirkastimme brändistrategiaa sekä yritysilmettä tuotetta vastaavalle tasolle.
Pilvi-tuoteryhmän kampanjan suunnitteluvaiheessa keräsimme tietoa tuoteominaisuuksista, jotka ovat merkityksellisiä kohderyhmälle. Suunnittelimme sekä toteutimme asiakkaalle tuotelanseerauskampanjan.
Kampanjan pääkanaviksi valikoitui sosiaalisen median kanavista Facebook ja Instagram. Tämän lisäksi teimme monikanavamarkkinointia Googlen tuotteilla sekä perinteistä printtimediaa. Osana projektia tuotimme myös kampanjamateriaalit aina näyttävästä tuotevideosta yksityiskohtaisiin tuotekuviin..