Iccuna - onnistunut myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

Iccuna on keskittynyt toiminnallisten sekä ekologisten ikkuna-ja lasituotteiden valmistukseen. Yrityson tuonut markkinoille rohkeita, uudenlaisia ratkaisuja, joilla he muuttavat suomalaisten mielikuvia ikkunoiden ja ovien tarjoamista mahdollisuuksista. Ekologiset valinnat ja vastuulliset toimintamallit perustuvat vahvoihin pohjanmaalaisiin arvoihin.


Ongelma


Iccuna tarvitsi tukea myynnin ja markkinoinnin yhtenäistämiseksi. Lisäksi uudenlainen tuote sekä ajattelutapa vaativat kumppanin, joka pystyisi yhdenmukaistamaan sekä tehostamaan yrityksen viestiä


Ratkaisu


Tarinallistimme yrityksen brändin ja loimme periaatteet markkinoinnin toteuttamiselle. Lisäksi yhdistimme myynnin ja markkinoinnin liidigeneroinnin avulla. Tutustuimme asiakaskohderyhmiin ja etsimme niille sopivimmat markkinointiratkaisut
–tärkeimmiksi vaikuttamisen keinoiksi valikoituivat sisältömarkkinointi sekä maksettu mainonta.

Markkinointia toteutetaan yrityksen persoonaa korostavien videoiden, blogitekstien ja brändilupausta ilmentävien kuvien avulla. Näin olemme saaneet onnistuneesti nostettua orgaanista näkyvyyttä sekä tunnettuutta kilpailukentässä


”Brancoy hyppäsi alusta asti hyvällä otteella mukaan koko liiketoiminnan kehittämiseen. Meidät yllätti positiivisesti ulkoisen markkinointipalvelun toimivuus sekä huolettomuus.” -Teemu Haapalahti

Kiinnostuitko?