Mistä kaikki alkoi?
Prounicon tarvitsi uuden brändi-ilmeen sekä apua sen jalkauttamiseksi käytäntöön. Idea uudesta ilmeestä sai alkunsa Prouniconin perustaja Pekka Kovasen vanhasta käyntikortista. Ajasta, jolloin kansainväliset suhteet luotiin kasvokkain ja tapamaalla ihmisiä henkilökohtaisesti. Ajasta, jolloin ei ollut käytössä pikaviestejä eikä handsfree-
puheluita vaan pelkät henkilökohtaiset suhteet muihin ihmisiin.


Ratkaisu
Prouniconin brändi-identiteetin luominen aloitettiin yhteisellä workshopilla, jossa määriteltiin arvoperusta uudelle identiteetille. Yritys ei halunnut tehdä vaikutusta asiakkaisiinsa pelkästään sanavalinnoilla tai laadukkailla referenssitarinoilla vaan ilmeeseen haluttiin mukaan myös ihmiset yrityksen takana. Persoonat tuotiin esiin mielenkiintoisen kuvatyylin kautta. Yhteistyön lopputuloksena toteutimme Prouniconille kokonaan uuden brändi-ilmeen sekä heidän näköisensä verkkosivut.
