Helsinki
Stockholm

Cafelatte Lifestyle – Monibrändimyymälän verkkokauppa skandinaavisella sielulla

Services

Design

Shopify

Shopify POS

Email Marketing

Omnichannel Success

Omnichannel Design

Cafelatte Lifestyle on suomalainen lifestyle-myymälä, joka tunnetaan tarkoin kuratoiduista naistenvaatteista ja sisustustuotteista. Brändi kuvaa sitä tunnelmaa ja värimaailmaa, joka myymälässä vallitsee – skandinaavista tyyliä ja harmoniaa, joka tuo viihtyisyyttä koteihin. Kivijalkamyymälä Espoon Tapiolassa ja kesäkauppa Hangossa houkuttelevat asiakkaita, jotka arvostavat laatua, ajattomuutta ja harkittua estetiikkaa. Verkkokauppaprojektin tavoitteena oli siirtää tämä huolella rakennettu tunnelma ja monibrändimyymälän kokonaisuus digitaaliseen kanavaan.

Tech partners

Klaviyo

Loimme Cafelatte Lifestylelle selkeän ja käyttäjäystävällisen verkkokaupan Shopify-alustalle, joka tuo laajan tuotevalikoiman helposti asiakkaiden saataville ja korostaa brändin estetiikkaa kaikissa yksityiskohdissa. Shopify POS -integraatio yhdistää verkkokaupan ja myymälät yhdeksi kokonaisuudeksi, mahdollistaen reaaliaikaisen varastonhallinnan sekä sujuvan ostamisen niin verkossa kuin liikkeissä. Klaviyon markkinointiautomaatioratkaisut tuovat personoitua asiakasviestintää, joka auttaa Cafelatte Lifestyleä palvelemaan asiakkaitaan entistä yksilöllisemmin ja vahvistamaan brändiuskollisuutta.

Tuloksena syntyi verkkokauppa, joka tukee Cafelatte Lifestylen monibrändistrategiaa ja tarjoaa asiakkaille saumattoman ostokokemuksen, olipa asiakas kivijalkamyymälässä tai verkossa. Digitaalinen kanava välittää onnistuneesti Cafelatte Lifestylen ainutlaatuisen tunnelman ja mahdollistaa brändin kasvun säilyttäen sen arvostetun identiteetin.
Brancoy toimitusjohtaja Samuli Ala-Kasari mustassa hupparissa.

Asiantuntija apunasi?