Tapio Anttila - kansainvälisesti palkittu huonekalusuunnittelija valitsi Shopifyn

My o My - Luksus designia monikanavaisesti Shopifyllä Luet nyt Tapio Anttila - kansainvälisesti palkittu huonekalusuunnittelija valitsi Shopifyn 1 minuutti Seuraava Falla Finland - uusitun brändin migraatio Shopifylle

Tapio Anttila on useaan kertaan kansainvälisesti palkittu suomalainen huonekalusuunnittelija. Luonnon materiaaleista valmistetut, vastuulliset sekä toiminnalliset kodin sisustuksen huonekalut luovat tyylikkäät sekä monikäyttöiset ratkaisut moneen kotiin.

Brancoy valikoitui kumppaniksi, koska Tapio Anttila halusi löytää pitkäaikaisen kumppanin sekä alustan, jolla pystyy luomaan helppokäyttöisen sekä skaalautuvan verkkokaupan sekä siihen liittyvän markkinoinnin automaation - luovuutta sekä asiakaskokemusta kuitenkaan rajoittamatta.

Lähdimme asiakkaan kanssa yhdessä suunnittelemaan kestävää ja integroitua liiketoiminnan arkkitehtuuria työkaluineen, josta Shopify kuluttaja-verkkokauppa valikoitui ensimmäiseksi sekä tärkeimmäksi kehityskohteeksi.


Tyylikkyys ja toiminnallisuus myös näkyville verkkoon


Brändin valmistavat tyylikkäät tuotteet luovat yllätyksellisyyttä toiminnallisuudellaan. Monipuolinen käyttötarkoitus ja toiminnallisuus haluttiin tuoda myös verkkoon näkyville monipuolisella kuva- sekä videosisällöllä, josta asiakkaat pääsevät helposti oppimaan tuotteesta uutta ja ostamaan tuotteen inspiraation saattelemana.


Tuotekortti sekä mobiilinäkymä toteutuksen keskiössä


Huolellisesti suunniteltu sivustokokonaisuus sekä asiakaskokemus rakennettiin elämykselliseksi erityisesti mobiilinäkymä huomioiden. Monipuolinen tuotteiden käyttötarkoitus sekä kattava tuotetieto kustomoitiin täysin metafieldejä hyödyntäen tuotekortille brändin vaatimusten mukaisesti.


Kasvu ja kumppanialustat


Integroimme myynti sekä markkinointikanavat Shopify alustaan. Tapio Anttilan valikoimasta löytyy paljon lisävarusteita sekä kokonaisien huoneiden sisustukseen liittyviä tuotteita. Markkinointityökalu Klaviyon avulla pystymme automatisoimaan sekä personoimaan asiakasviestinnän eri segmenteille, jossa asiakkaat saavat ajantasaisimmat uutiset sekä opastavat asiasisällöt elämyksien tueksi.

Asiantuntija apunasi

Samuli Ala-Kasari