Kaksi Viinitie logolla olevaa viinilasia kilistelee.

Viinitie - Oppimisalusta kiihdyttämään digitaalisen B2B kaupan liiketoimintaa.

Viinitie Oy on vuodesta 2003 lähtien ollut intohimoisesti omistautunut tarjoamaan suomalaisille laadukasta viiniä samalla edistäen korkeatasoista viini- ja kaupunkikulttuuria. Viinitie pyrkii tukemaan pientuottajia ja edistämään luontoa kunnioittavaa viljelyä historiallisesti merkittävillä viinialueilla. Asiakkailleen yritys haluaa olla mitattavaa lisäarvoa tuova luotettava kumppani.

Yritys on yksi ensimmäisistä maailmassa, joka on nollannut oman hiilijalanjälkensä. Viinitie houkuttelee alansa huippuammattilaisia tiimiinsä, ja kaksi heidän jäsenistään on suorittanut harvinaisen Master of Wine -tutkinnon.

Viinitie ei rajoitu pelkästään maahantuontiin, vaan osa tiimistä valmistaa myös omia laatuviinejä yhteistyössä tuottajaystäviensä kanssa eri puolilla maailmaa. Heidän oma Raja Riesling -viininsä on kymmenen vuoden ajan syntynyt 0,2 hehtaarin palstalta Saksan Pfalzissa, edustaen yrityksen filosofiaa puhtaudessa, kasvupaikan tyypillisyydessä ja hienostuneessa mineraalisuudessa. Viinitie pyrkii jatkuvasti luomaan parempaa viini- ja kaupunkikulttuuria ympärilleen intohimon ja huippuosaamisen voimin.

Viinitie on ollut asiakkaamme jo pidempään Shopify kehitystöiden ympäristössä, ja nyt haasteenamme oli kehittää asiakaskokemusta ja siirtää se uudelle digitaaliselle tasolle luomalla oppimisalusta B2B-verkkokaupan sisälle.

Services

Tech partners

Viinitien sovellus auki älypuhelimen näytössä
Viinitien viinipulloja puukorissa
Brancoyn perustajajäsen Arttu Hietala

Asiantuntija apunasi