Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea

Kaupan tulevaisuus

6 vinkkiä kuinka onnistua Shopify kaupallasi Q4 aikana
Insights
Insights

6 vinkkiä kuinka onnistua Shopify kaupallasi Q4 aikana

Loppuvuosi, erityisesti neljäs vuosineljännes eli Q4, on Shopify -kauppiaille yksi vuoden tärkeimmistä ajanjaksoista. Se on aika, jolloin kuluttajat ovat innokkaimpia tekemään ostoksiaan vuoden suu...
Viisi Brancoyn suosittelemaa Shopify Summer Editions '23 tuoteuudistusta
Insights
Shopify
Insights

Viisi Brancoyn suosittelemaa Shopify Summer Editions '23 tuoteuudistusta

Shopify julkaisee kuuden kuukauden välein Shopify Editionin ekosysteemin viimeisimmistä uutuuksista, päivitetyistä ominaisuuksista sekä toiminnallisuuksista sekä parannuksista, joita se on alustall...
Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan
Insights
omnichannel
Shopify
Insights

Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan

Aiemmassa blogissamme kerroimme, kuinka maksimoit asiakastyytyväisyyden ja teet lisämyyntiä Shopify Point-Of-Salesin avulla.  Tänään keskustelun aiheena on verkkokaupan ja kivijalkamyymälän datan i...
Verkkokaupan maksamisen trendit ja tulevaisuus. w/ Svea Payments
Insights
Kasvu
Shopify
Insights

Verkkokaupan maksamisen trendit ja tulevaisuus. w/ Svea Payments

Verkkokauppojen markkina maksamisen suhteen on kokenut useita merkittäviä muutoksia viime vuosina. Viime vuosina maksutavat ovat monipuolistuneet ja tarjolle on syntynyt paljon uusia maksutapoja. M...
Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo
Insights
omnichannel
Insights

Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo

Alkuvuosi on monella kauppiaalla ollut laskusuhdanteinen vuoden takaiseen verrattuna. Markkinan sekä ostamisen muutosten myötä kauppiailta odotetaan yhä persoonallisempia asiakaskokemuksia asiakkai...
Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Insights
omnichannel
Insights

Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino

Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...

Kumppanit