Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea
Kaupan tulevaisuus

Insights
Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo
Alkuvuosi on monella kauppiaalla ollut laskusuhdanteinen vuoden takaiseen verrattuna. Markkinan sekä ostamisen muutosten myötä kauppiailta odotetaan yhä persoonallisempia asiakaskokemuksia asiakkai...

Insights
Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan
Aiemmassa blogissamme kerroimme, kuinka maksimoit asiakastyytyväisyyden ja teet lisämyyntiä Shopify Point-Of-Salesin avulla.
Tänään keskustelun aiheena on verkkokaupan ja kivijalkamyymälän datan i...

Insights
Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...

Insights
Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä
Jo viimeisten vuosien ajan verkkokaupoilla on ollut mahdollisuus tehdä myyntiä monikanavaisesti. Uudet myyntikanavat ovat luoneet mahdollisuuden lisämyynnille asiakkaan suosimissa kanavissa, mutta ...

Insights
Shopifyn BFCM viikonlopun raportti, mitä siitä voimme oppia?
Yhdysvalloista vuosia vietetty ja myös Eurooppaan rantautunut kiitospäivän jälkeisen joulusesongin avaus, Black Friday on kasvanut vuosien aikana yksittäisestä myyntipäivästä jopa kokonaisen viiko...

Insights
Verkkokaupan elinkaaren kolme kasvuvaihetta
Verkkokaupat kokevat kovaa kilpailua sekä painetta nopeasti lisääntyvästä kilpailusta sekä muuttuvan maailman trendeistä. Taantuman tuoma ostokäyttäytymisen muutos sekä asiakaskustannusten nousu ov...
Kumppanit



