Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea

Kaupan tulevaisuus

Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Insights
Insights

Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino

Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...
Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä

Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä

Jo viimeisten vuosien ajan verkkokaupoilla on ollut mahdollisuus tehdä myyntiä monikanavaisesti. Uudet myyntikanavat ovat luoneet mahdollisuuden lisämyynnille asiakkaan suosimissa kanavissa, mutta ...
Shopifyn BFCM viikonlopun raportti, mitä siitä voimme oppia?
Insights
Insights

Shopifyn BFCM viikonlopun raportti, mitä siitä voimme oppia?

Yhdysvalloista vuosia vietetty ja myös Eurooppaan rantautunut kiitospäivän jälkeisen joulusesongin avaus, Black Friday on kasvanut vuosien aikana yksittäisestä myyntipäivästä jopa kokonaisen viiko...
Verkkokaupan elinkaaren kolme kasvuvaihetta
Insights
Insights

Verkkokaupan elinkaaren kolme kasvuvaihetta

Verkkokaupat kokevat kovaa kilpailua sekä painetta nopeasti lisääntyvästä kilpailusta sekä muuttuvan maailman trendeistä. Taantuman tuoma ostokäyttäytymisen muutos sekä asiakaskustannusten nousu ov...
Shopify Markets tuo ketteryyttä kansainvälistymiseen
Insights
Shopify
Insights

Shopify Markets tuo ketteryyttä kansainvälistymiseen

Shopify Markets on nyt saatavilla myös Suomessa. Kyseessä on työkalu, jonka avulla hallinnoit kauppojasi yhdellä alustalla sekä kiihdytät yrityksesi kasvua kansainvälisillä markkinoilla. Millaisest...
Shopify Payments – Nyt myös Suomessa
Insights
Uutiset
Insights

Shopify Payments – Nyt myös Suomessa

Shopify on julkaissut Shopify Payments -maksunvälityspalvelun sekä Shopify POS laitteiston myös Suomessa. Se tarjoaa monipuolisen valikoiman kansainvälisiä maksutapoja yrityksille, joilla on liiket...

Kumppanit