Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea
Kaupan tulevaisuus

Insights
Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...

Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä
Jo viimeisten vuosien ajan verkkokaupoilla on ollut mahdollisuus tehdä myyntiä monikanavaisesti. Uudet myyntikanavat ovat luoneet mahdollisuuden lisämyynnille asiakkaan suosimissa kanavissa, mutta ...

Insights
Shopifyn BFCM viikonlopun raportti, mitä siitä voimme oppia?
Yhdysvalloista vuosia vietetty ja myös Eurooppaan rantautunut kiitospäivän jälkeisen joulusesongin avaus, Black Friday on kasvanut vuosien aikana yksittäisestä myyntipäivästä jopa kokonaisen viiko...

Insights
Verkkokaupan elinkaaren kolme kasvuvaihetta
Verkkokaupat kokevat kovaa kilpailua sekä painetta nopeasti lisääntyvästä kilpailusta sekä muuttuvan maailman trendeistä. Taantuman tuoma ostokäyttäytymisen muutos sekä asiakaskustannusten nousu ov...

Insights
Shopify Markets tuo ketteryyttä kansainvälistymiseen
Shopify Markets on nyt saatavilla myös Suomessa. Kyseessä on työkalu, jonka avulla hallinnoit kauppojasi yhdellä alustalla sekä kiihdytät yrityksesi kasvua kansainvälisillä markkinoilla. Millaisest...

Insights
Shopify Payments – Nyt myös Suomessa
Shopify on julkaissut Shopify Payments -maksunvälityspalvelun sekä Shopify POS laitteiston myös Suomessa. Se tarjoaa monipuolisen valikoiman kansainvälisiä maksutapoja yrityksille, joilla on liiket...
Kumppanit



