Pomar valkoiset ja mustat mokkasiinit hiekalla.

Pomar - Paranneltu asiakaskokemus Shopify 2.0 teemapäivityksellä

Pomar on suomalainen, jo kolmannessa polvessa toimiva kenkäbrändi sekä -valmistaja. Vuonna 1960 perustettu yritys omaa vahvat suomalaiset juuret, jotka näkyvät heidän valikoimassaan. Kenkien muotokieli, laatu sekä pohjoismaisten olosuhteiden ymmärrys tuo käyttäjälleen rentoa tyylikkyyttä sekä arjen luksusta.

Vahvat kansainväliset verkkokaupat sekä laajan kansainvälisen jälleenmyyjäverkoston omaava yritys toimii Shopify PLUS -alustalla. Vanha sekä vaikeasti muokattavissa oleva kustomoitu verkkokauppa haluttiin päivittää Shopify 2.0 versioon. Tämä kirjoitus esittelee Pomarin matkan heidän olemassa olevan monimutkaisen verkkokauppansa päivittämisessä Shopify 2.0:aan, keskittyen käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja brändikohtaisten mukautusten toteuttamiseen yhteistyössä heidän tiiminsä kanssa.

 

Services

OMNICHANNEL DESIGN

OMNICHANNEL SUCCESS

SHOPIFY APPS

SHOPIFY B2B ja SHOPIFY SUPPORT & DEVELOPMENT

Miksi päivittää Shopify 2.0 teemaan?

Asiakas halusi päivittää verkkosivustonsa 2.0 teemaan ja nostaa asiakaskokemusta seuraavalle tasolla. Vanha ratkaisu oli osoittautunut vaikeasti kehitettäväksi eri sovellusten avulla. Lisäksi sivuston heikentynyt tekninen suorituskyky haluttiin korjata parantaakseen käyttäjäkokemusta. Shopify 2.0 tarjosi ratkaisun sivuston modernisoimiseen hyödyntäen sen uusimpia teeman ominaisuuksia suorituskyvyn parantamiseksi ja tulevien kehitystarpeiden helpottamiseksi. Päivitys Shopify 2.0 oli siis ratkaisu vanhan sivuston haasteisiin ja luo perustan paremmalle suorituskyvylle, käyttäjäkokemukselle ja kestävälle kasvulle.

Tech partners

Shopify Plus ja Klaviyo

Tehostettu brändikohtainen personointi

Aiempi teema oli kokenut laajaa mukauttamista ajan myötä, mikä oli aiheuttanut suorituskykyongelmia ja kehityshaasteita. Näiden haasteiden käsittelemiseksi teimme huolellisen kartoituksen sivuston mukautuksista ja sovellustoiminnoista. Tämä mahdollisti ratkaisun suunnittelun, joka integroi saumattomasti kolmansien osapuolien työkaluista peräisin olevan datan sivustoon ja teki siitä hallittavamman. Tarpeettomat sovellukset poistettiin, ja olennaiset mukautukset toteutettiin asiakasanalyysin perusteella. Tuloksena on sivusto, jossa on kattavaa tuotetietoa, intuitiivinen ostosreitti ja nopeampi pääsy oikeaan tuotetietoon, mikä merkittävästi parantaa käyttäjäkokemusta.

Yksinkertaistettu arki ja skaalautuva kasvu

Shopify 2.0-päivityksen myötä asiakkaamme sai käyttöönsä joukon uusia ominaisuuksia ja parannettua käyttäjäystävällisyyttä. 2.0 -teeman ja siihen sisäänrakennettujen toimintojen avulla asiakas voi tehdä tulevaisuudessa sivuston kehitystä ilman ohjelmointiosaamista, mikä yksinkertaistaa arkipäivän toimia. Lisäksi tuotetiedot voidaan esittää henkilökohtaisemmin, mikä helpottaa ostamista. Nopeampi ja teknisesti helpommin kehitettävä sivusto parantaa orgaanista näkyvyyttä ja konversioprosenttia. Edistyneiden ominaisuuksien ja toiminnallisuuksien avulla asiakkailla on enemmän aikaa merkityksellisiin liiketoiminnan kehitystehtäviin, ja polku skaalautuvaan kasvuun on selkeämpi kuin koskaan aiemmin. Pomarin siirtyminen Shopify 2.0:aan heijastelee heidän brändinsä ydintä - yhdistelmää rentoa tyyliä ja jokapäiväistä ylellisyyttä. Tämä matka on elvyttänyt heidän online-läsnäoloaan ja vahvistanut kokonaisvaltaisesti asiakaskokemusta, luoden samalla perustan pitkäaikaiselle menestykselle.

Puinen pöytätaso jonka päällä on puhelin, jossa auki Pomar sovellus.
Punaiset Pomar nilkkurit.
Brancoy toimitusjohtaja Samuli Ala-Kasari mustassa hupparissa.

Asiantuntija apunasi