Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea

Kaupan tulevaisuus

Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan
Insights
omnichannel
Shopify
Insights

Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan

Aiemmassa blogissamme kerroimme, kuinka maksimoit asiakastyytyväisyyden ja teet lisämyyntiä Shopify Point-Of-Salesin avulla.  Tänään keskustelun aiheena on verkkokaupan ja kivijalkamyymälän datan i...
Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo
Insights
omnichannel
Insights

Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo

Alkuvuosi on monella kauppiaalla ollut laskusuhdanteinen vuoden takaiseen verrattuna. Markkinan sekä ostamisen muutosten myötä kauppiailta odotetaan yhä persoonallisempia asiakaskokemuksia asiakkai...
Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Insights
omnichannel
Insights

Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino

Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...
Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä
Insights
omnichannel
Insights

Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä

Jo viimeisten vuosien ajan verkkokaupoilla on ollut mahdollisuus tehdä myyntiä monikanavaisesti. Uudet myyntikanavat ovat luoneet mahdollisuuden lisämyynnille asiakkaan suosimissa kanavissa, mutta ...

Kumppanit