Verkkokauppa 2.0: elämyksiä ja sujuvampaa arkea
Kaupan tulevaisuus

Insights
Shopify POS - Integroi verkkokaupan ja kivijalkamyymäläsi data samaan paikkaan
Aiemmassa blogissamme kerroimme, kuinka maksimoit asiakastyytyväisyyden ja teet lisämyyntiä Shopify Point-Of-Salesin avulla.
Tänään keskustelun aiheena on verkkokaupan ja kivijalkamyymälän datan i...

Insights
Personoitu asiakaskokemus verkkokaupassa w/ Klaviyo
Alkuvuosi on monella kauppiaalla ollut laskusuhdanteinen vuoden takaiseen verrattuna. Markkinan sekä ostamisen muutosten myötä kauppiailta odotetaan yhä persoonallisempia asiakaskokemuksia asiakkai...

Insights
Kuinka luoda omnichannel strategia w/ Billebeino
Viimeisimmässä blogissamme käsittelimme yhtä vuoden 2023 tärkeää teemaa, omnichannel -myynnin teoriaa. Se on väline, jonka avulla yritykset myyvät asiakkailleen tuotteita ja palveluita heidän suosi...

Insights
Omnichannel – asiakaskokemuksen keskiössä
Jo viimeisten vuosien ajan verkkokaupoilla on ollut mahdollisuus tehdä myyntiä monikanavaisesti. Uudet myyntikanavat ovat luoneet mahdollisuuden lisämyynnille asiakkaan suosimissa kanavissa, mutta ...
Kumppanit



